Výměna zboží
Netrefili jste velikost? Nebo máte nakonec jinou představu?
Připravili jsme stručný návod, jak ideálně postupovat při výměně zboží.
Pokud nejste členy Sportisimo Klubu, můžete zboží z e-shopu nebo prodejny Sportisimo vyměnit do 30 kalendářních dní. Zákazníci, kteří jsou členy našeho Sportisimo Klubu (jsou registrovaní), můžou vyměnit zboží po dobu 90 dní. Zaregistrujte se u nás a získejte další benefit!
Výměna osobně na prodejně
- Osobně můžou na kterékoliv z prodejen Sportisimo po celé ČR měnit zboží členové Sportisimo Klubu (do 90 dní) i neregistrovaní zákazníci (do 30 dní). Nezáleží na tom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně Sportisimo.
- Produkty, které chcete vyměnit, doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
- U výměny je potřeba předložit prodejní doklad. Pokud jste nákup provedli jako registrovaný zákazník a dohledáte jej ve svém Sportisimo účtu, není doklad nutný. Nejste ještě členem Sportisimo Klubu? Registrovat se můžete v průběhu pár minut.
- Výměna je možná za jakékoliv zboží. Pokud si vyberete dražší produkt, rozdíl mezi cenami doplatíte na pokladně. Pokud si zrovna nevyberete nic, zboží vám vyměníme za poukázku, kterou můžete uplatnit v průběhu 1 roku na libovolné prodejně Sportisimo.
Výměna poštou
- Zboží zakoupené přes e-shop můžou neregistrovaní zákazníci vyměnit do 30 dní a členové Sportisimo Klubu do 90 dní od přijetí zásilky. POZOR: Zboží zakoupené na prodejně měnit poštou nelze!
- Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu a vytištěný a vyplněný formulář Postup výměny zboží (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně s měněným zbožím.
- Produkty, které chcete vyměnit, doporučujeme poslat v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Zásilku pečlivě zabalte, aby při dopravě nedošlo k jejímu poškození.
- Balík zašlete doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.
SPORTISIMO s.r.o.
Žižkova 707/11
711 00 Ostrava-Hrušov - Pokud se jedná o první výměnu produktu či produktů, zašleme vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
- Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–4 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.