Výměna poštou
- Zboží zakoupené přes e-shop můžou neregistrovaní zákazníci vyměnit do 30 dní a členové Sportisimo Klubu do 90 dní od přijetí zásilky. POZOR: Zboží zakoupené na prodejně měnit poštou nelze!
- Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu a vytištěný a vyplněný formulář Postup výměny zboží (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně s měněným zbožím.
- Produkty, které chcete vyměnit, doporučujeme poslat v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Zásilku pečlivě zabalte, aby při dopravě nedošlo k jejímu poškození.
- Balík zašlete doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.
SPORTISIMO s.r.o.
Žižkova 707/11
711 00 Ostrava - Hrušov - Pokud se jedná o první výměnu produktu či produktů, zašleme vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
- Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–4 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.